J E N N I F E R

Saknar dig redan...

Kategori: Right now

Om nio timmar går flyget...


Fan vad jag kommer sakna Patrik!
Lovar att prata med dig varje dag, om det så bara är ett par sekunder så kommer det ändå vara dagens höjdpunkt! Hoppas du inte kommer sakna ihjäl dig, det kommer nog jag göra iaf...



Alla ni får ha så kul här hemma! Jag måste väga mina väskor och sån skit. Huvaligen! Det väger säkert ett halvt ton. Och då har jag inte smink och hårblås och plattång med mig! Tjenis...

Nu måste jag liksom fixa allt det sista. Funderar på om det är värt att sova ett par timmar eller om jag ska utnyttja den tiden med att fixa grejer! Ska upp typ kl 2 annars... det är ju om 5 timmar! Shit!

Får fixa det sista o sova ett par minutrar kanske! En tupplur är ju kanske asvärt!

Puss!

Kommentarer

  • anja säger:

    hej!

    jag behöver hjälp med min blogg. du skulle inte kunna hjälpa mig? (A)

    du kan ju höra av dig om du vill!



    [email protected]



    tack på förhand

    2008-10-21 | 22:42:00

Kommentera inlägget här: