J E N N I F E R

Money can by anything

Kategori: Right now

Aaaaaaah!
Nu har jag vart ute och ätit en sväng med lite jobbfolk och nu ligger jag i Patriks säng med datorn i knät och tittar på teve. Det är livet! Wunderbar! Snart vill jag sova, är sömnig...

Imorgon ska jag ta en sväng på stan, har hittat en helt grymt snygg klocka som jag vill ha. Och så ska jag köpa ögonskugga för att kunna göra sotiga ögon och puder ska jag nog köpa med. Och klackskor kanske. Tjena det blir så mkt helt plötsligt! Underkläder vill jag med ha... Och någon partyklänning. Det är massa. Då blir jag fattig.

Klockan är iaf en Triwa by Tritoni eller om det är tvärtom den heter.. Dom orden iaf!
Såhär ser den ut:



Niiiiiice, ha?
Nu ska jag läsa bloggar! Puss på er!

Imorn ska jag nog lägga upp någon bild från ikväll kanske...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: