J E N N I F E R

Me like

Kategori: Right now

Nu ligger jag i Patriks säng och ser på Extra Extra... Medan han stryker sin skjorta. Vilken man jag har hittat va?! ;) Han ska på party imorn utan mig. Någon lisebergsgrej, jag skulle också gått på den om jag jobbat där. Men jag tog aldrig det jobbet utan började på Telia istället. Skulle faktiskt ha jobbat på typ BurgerKing där... Vilket liv. Tur att jag tog Telia!

Imorn tänkte jag ta en sväng till på stan. Ska shoppa grejer att göra armband med och lera för att göra kul figurer. Så jag ska nog dra till Panduro! Är på sjukt pysselhumör! Sen ska jag träffa Sanne imorn också. Vi får väl skriva packlista och planera lite för Tunisien! Det är inte alls långt kvar nu. Sjukt sköööööönt! =D

Idag shoppade jag en kavaj och massa smink. Har spanat på den där kavajen ett tag men ville helst haft den i svart. Blev dock en blå eftersom den bara fanns i storlek 40-42 vilket är liiiite väl stort för mig.

Jag tänkte kolla runt lite på nätet nu. Skön lördag jag har va? Jag gillar det. Är nog inte riktigt så himla partygalen tror jag.. Jag är den lugna typen som gillar att sitta hemma o käka popcorn och titta på teve! Me like!

Ha en grym lördag! Puss!



Sjukt söta och fina! Allt är från DisneyCouture och finns hos KyssJohanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: