J E N N I F E R

If I were a boy

Kategori: Right now

Jag har haft en underbar helg! =) Men nu är den slut och jag ska snart sova. Ligger här och lyssnar på musik och dricker the. Mys!

Fredagen började med en skön kväll hos chefen med guitar hero rockband! Jag rockade på gitarren och var helt grym. Sen i lördags var jag på Liseberg en sväng, tittade på is-showen, drack varm choklad, vann grejer och frös tårna av mig och sen var jag på Bryggeriet och åt smaskig mat. Idag har jag legat i sängen halva dan och sen var jag på bio och såg Twilight. Helt sjukligt bra film! SE DEN! Jag älskar den.
Låter som en himla bra helg va? Man kan ju säga att jag är rätt nöjd!

Tänkte inte skriva så mycket nu, får göra det imorn. Godnatt med er! Och här får ni en sjukt bra låt att lyssna på!

Beyonce - If I were a boy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: