J E N N I F E R

Idag, imorgon och hela helgen!

Kategori: Right now

Godmorgon!
Nu har jag min första rast och jag äter nötter. Istället för frukost... Himla nyttigt! Eller kanske inte.
Är iallafall superhungrig! Hade velat ha lite mat. Men orkar inte köpa macka för jag har lunch om 2timmar. Så jag sitter här och lider...

Imorgon är det fredag också! Lycka!!!
Då ska hela teamet hem till chefen och det ska nog bli lite kul. =) På lördag ska jag sova hur mycket som helst! Funderar på att sola mig också. Vill behålla brännan från Tunisien! Och på kvällen Liseberg tror jag. Söndag blir lätt en ligga-hemma-i-sängen-och-slappa-dag! Längtar!

Idag hade jag tänkt vila mig, har liksom inte gått hem och lagt mig själv o slappat på flera veckor tror jag. Men idag vart det dags! Trodde jag. Men jag måste köpa ett par jeans. Så jag får stressa runt på stan i 1 timma innan dom stänger. Så sådär himla tidigt kommer jag nog inte hem ändå. Typ åtta eller något! Segt!

Nu ska jag väl jobba igen. Rasten är snart slut!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: