J E N N I F E R

Annoying..

Kategori: Shoppa

Nu har jag beställt grejer minst 5 gånger den senaste månaden där jag typ 1-2 veckor efteråt fått mejl där det står: "Vi beklagar men vi kan tyvärr inte leverera det du beställt eftersom det har tagit slut i vårt lager..." Men tjena?!?! Kan dom inte bara uppdatera hemsidorna? Hur svårt är det.

Jag har försökt skaffa mig ett par sketans UGG:s hur länge som helst nu. Nu har jag gett upp att hitta ett par budget-varianter. Har skickat efter ett par äkta för 2200 spänn! Jag orkar inte leta mer. Men det får väl vara värt det om det är bättre kvalitet och dom är varma. Nu går jag runt och fryser tårna av mig...

Men shit vad irriterad jag är, kunde köpt dom för flera veckor sen istället för att vänta och ha mig.
Aja! Nu ska jag inte klaga, jag får ett par grymt mysiga skor på fredag ;)

Och nu måste jag jobba! Puss!


Mina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: