J E N N I F E R

Stress!

Kategori: Right now

Ja idag har det vart en himla stressig dag. Mycket nytt.
Nu är det tydligen förbjudet att sälja och istället ska vi bara ta samtal. Har stressat som en idiot för att komma upp i mina typ 70 om dagen som ska vara målet. Det tog stopp vid 62 och då hade jag ändå pratat i räcerfart! Jag tror säkert att man kan nå målet. Men dom som gör det är de som bara kopplar vidare folk. Vi som faktiskt försöker hjälpa till går det lite sämre för.

Bästa säljknepet någonsin verkar vara att inte vilja sälja, prata på superfort och helst be dom återkomma en annan dag. Man måste låta ganska säker när man pratar i 190 antar jag. Jag har praktiskt taget frågat kunderna 7gånger om dom inte vill tänka efter en extra gång innan dem beställer men ändå ska dom ha skiten.

Nej nu ska jag sluta klaga! Jag är ändå rätt nöjd. Ligger i sängen, trött och go och tittar lite smått på House. Har precis lagt över alla gamla gamla bilder till min dator från en gammal så jag tänkte titta igenom dem. Har inte sett dem sen innan sommaren. Nästan så det är lite spännande!

Imorn blir det jobb igen och sen ska jag hämta paket från Forever21. Spännande! Och även ett från Bluebox. Där i är det julklappar... ;) Måste dock köpa maaaaassa fler, har så många att köpa till. Så det får jag göra på torsdag och söndag. Det är mysigt men himla stressigt det med!

Jag tror att jag måste stressa ner lite... Haha.
Nu ska jag ta det lite lugnt iaf! Ha en bra kväll, pussokram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: