J E N N I F E R

Pimped out!

Kategori: Shoppa

Hela min webläsare är rosa! Jag har pimpat mitt internet. Love it!

I helgen har jag köpt julklappar. Massa massa grejer. Och lite för dyra. Jag vill jämt ge så himla fina saker så det blir helt svinigt dyrt till slut! Med tanke på att denna månaden hade jag mindre pengar än någonsin. Varför är det så liksom?

Jag har hunnit med att:
- Shoppa julklappar till typ 10-15 personer!
- Äta på Bryggeriet
- Vara på bio och se The day the earth stood still
- Baka pepparkakshus i form av en Walk-in-closet
- Städa mitt rum
- Hälsa på folk


Så man kan säga att jag är nöjd och har hunnit med mycket.
Nu är jag stört trött och vill bara sova! Imorgon ska jag upp och hoppa vid sju någongång och jag vill faktiskt vara pigg. Brukar aaaaaldrig vara det nu för tiden! Så det är dags att hoppa ner i sängen och nana.

Vad ska ni göra på jul och nyår förresten?
Har insett att mina planer för nyår är ganska så obefintliga. Men det börjar kanske ta liiiitegranna form nu.

Ja, nej nu måste jag sova. Nattinatti!

Kommentarer

  • Pär säger:

    Va spännande med julklapp :P

    2008-12-15 | 22:33:23

Kommentera inlägget här: