J E N N I F E R

Dan före dan före dopparedan!

Kategori: Right now

Nu är det snart jul, det är otroligt vad tiden går fort.
Jag jobbar idag och imorgon och sen är det äntligen lite julledigt. Helt underbart!
Julen ska firas hos moster och morbror, med mormor, morfar, småkusinerna och några till. Ska bli mysigt!

Jag älskar verkligen julen. Det är samma. Alltid. Även om man blir större så fortsätter ändå julen att vara precis som förr! Okej, jag tror inte på tomten. Men resten är samma. Julmorgonen. Maten. Kalle Anka. Carl-Bertil Jonssons jul. Glögg. Pepparkakor. Ja allt!
Det enda jag saknar i år är snö...

Är färdig med julklapparna och har vart det i flera dagar. Har nästan aldrig vart färdig så långt före. Skönt är det!

Nu måste jag fortsätta jobba, rasten är slut! Hoppas ni får en skön dag =)
KRAMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: